Tietoa meistä

Alavuden 4H-toiminnalla on pitkät perinteet ja se aloitti  11.6. 1933  maatalousyhdistyksenä.

Nimi muuttui vuonna 1975 Alavuden 4H-Yhdistykseksi ja tuolloin puheenjohtajana aloitti Toivo A. Kurhela, jolla oli vankka usko 4H:n tulevaisuuteen. Toivo A. Kurhela toimi puheenjohtajana aina vuoteen 2005 saakka.

Alavuden 4H Y-tunnus 0208642-6.

Uusi osoitteemme on Kirkkotie 1A

Toiminnanjohtajana toimii Minna Kontolampi. ->

Puh: 0503522233

Sähköposti alavus@4h.fi

Meidät löydät myös facebookista 4H Alavus, Minna Alavuden NeljäHoo ja instagramista alavuden4h.

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Jäsenenä saat

• Jäsenkortin sekä kaikki korttiin kuuluvat valtakunnalliset sekä paikalliset edut
  • Vakuutuksen, joka on voimassa kaikissa 4H-tapahtumissa
  • Monipuolisen ja vauhdikkaan 4H-toiminnan
  • Mahdollisuuden osallistua kerhoihin ilmaiseksi sekä leireille ja tapahtumiin joko ilmaiseksi tai selvästi halvemmalla

Jäsenmaksu on 40 euroa vuodessa. Perhejäsenmaksu on 85 euroa vuodessa.

Perhejäsenmaksulla voivat jäseneksi liittyä kaikki samaan ruokakuntaan kuuluvat aikuiset ja nuoret kuudesta ikävuodesta lähtien.